2011-01-23

kurakura dalam cengkerang.

           haha... second posting. ada idea tak nak menulis apa kat blog ni wahai rakan-rakan follower sekalian? heh! macam banyak je follower aku kan, padahal baru 'sekor'. tu pom si semoh tu.. heheh. nak tulis apa ni? tulis pasal pelajaran ke? atau kisah hidup aku yang bagai kurakura dalam cengkerang ni? atau, kisah cinta? pergh! Eyekkk! No cinta-cinta kat sini ok. no women no men, never ever cry.

(hahaha. tolong la terasa siapa nya blog yang berkarangankan kisah cinta)


pastu? kalau bukan kisah cinta. orang-orang lelaki ni nak tulis apa dalam blog mereka? fining.
nak tulis kisah seharian mereka? macam perempuan pula. tak seronok. tak 'ego' kan. haha.. banyak songeh aku ni. kalau nk menulis tentang hal dunia, tak la arif sangat. baca surat khabar pom semua kat bungkusan nasi lemak. kalau nak cakap tentang politik? Alaa saya ni muda lagi. hoh MUDA LA SANGAT. tp, erkk memang tak minat politik la. kalau tulis hal keagamaan? komfom. sesat larat.. silap-silap tergugat ayah pin. hahaha. dah tu nak tulis apa ni??? 


humm kalau tulis kisah-kisah mimpi orang lelaki ni pom best ni. haha.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
2 Comments

2 kata-kata dari anda:

lullabylady said...

ko tulis psl kesengalan ko.haha.kerja ko yg membuli manusia. or ko nk link blog hebat?

Alia Farhana said...

haha.. aku scroll ke bawah entri kau.. ahaks,, terasa kejap ~ alah,,no hal,,cinte2..single tetap single..wakakakakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...