2011-04-03

ABPBH 2010 : Baru nak jatuh cinta!

Johan dan Ucop Whelcha : soley soleyyyyyy! soley leyy!


Pemenang Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2010 ialah...




TAHNIAH!
Ramainya orang like.

Lepas tu...


ALAMAK!
Tak apa, biarkan je minah ni haha


Tapi nasib baik lah ada jugak orang macam ni..


SETIA!
(tapi mcm syok sendiri pulak.haha)

Erk? Tak pasal-pasal..



PERASAN!
Jauh panggang dari api. hahaha

Biarkan jelah. Yang penting...



You like this.
Itu yang penting! haha


Btw, tanhiah Shaheizy Sam!


Teruskan mewarnai seni tanah air kita okey!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
6 Comments

6 kata-kata dari anda:

princess sakura said...

hahahaha..ak ske part soley2 jep..yg len x..hohoho

kura said...

haha. ye itu aku tahu zazaa. klu kau suka si sam ni, dah lama kau pom post status love love kat sam kan. haha

Amirrah Zawani said...

haha!! semua pakat dok i love u shaheizy sam skrg.. i je tak.. tak tgk pun =_=


btw, tahniahh!! :)

kura said...

@planetmirra.
haha. diorang tu gila byg! ekeke! :3

Rowena Chasez said...

hahaa~
biar laa dorg syok sendiri :P
btw, aku suka gak tgk dia nie berlakon..
lawak~
:)

kura said...

@rowena.
okey. biarkan je.
harap anda tak syok sndri jugak. hahah
ye, aku pun suka tgk dia berlakon. tp aku bkn gay.
eh! :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...