2011-04-02

Jackass yang gila

"ye ye, abang maii bang. Akak akak mai datang sini tengok sat. ada barang baik punya. maiii maiii, tengok-tengok ja. bukan suruh beli punn"

Ada macam adik promoter tak aku ni? haha.. Maaf memang tak ada bakat pun kan. Lagi satu, memang aku tak ada keinginan pun jadi promoter ni *chewah* (tiru comel macam Amirrah Zawani)

Okey, first time aku tulis entry preview movie untuk blog sikurakurapurapura ini. Movie apa yang nak di promote ni? Jeng Jengg Jengg! Mempersembahkan :


JACKASS!

Erk? Movie ni bukan dah lama keluar ke zubir? Aduh. kau ni memang ketinggalan zaman la. noob!

Alamak, memang la dah lama keluar abang akak semua, tapi apa salahnya nak imbas kembali kan?

Jackass ni sebenarnya bukan movie, tapi macam al-kisah si mangkuk-mangkuk yang bodoh buat perangai bodoh. haha. Series, cerita ni paling gila la aku pernah tonton. Memang aku gelak sampai berair mata. Otak bebudak Jackass ni sangat bodoh lagi gila, tapi mereka smart. Saya ulang, SMART. Nak tahu apa yang smart? Download la sendiri cerita ini ok. (maaf tiada link download disediakan, aku pun ambil cerita ni dari kawan)

Bebudak Jackass ni terdiri daripada :

  • Johnny Knoxville
  • Bam Margera
  • Ryan Dunn
  • Steve-o
  • Jason Acuna (wee man)
  • Chris Pontius
  • Preston Lacy
  • Dave England
  • Ehren Mcghehey

ni steve-o, tits dia kena geget dek boaya! haha..


Steve-o paling style dalam movie ni. Aku jatuh cinta jab dengan dia. Eh! haha.. Ada 3 ketegori kebodohan bebudak Jackass ni :

1. Cari pasal dengan orang awam. (macam Chris Pontius yang menari half bogel depan polis Jepun)
2. Cari Pasal sesama mereka sendiri. (macam, si wee man yg sepak kemaluan steve-o)
3. Buat kerja bodoh untuk diri sendiri. (macam buang air besar dalam mangkuk toilet barbie doll)


Jackass ni ada banyak episod. Aku pun tak tahu sangat, tapi yang aku dah tonton Jackass the Movie dan Jackass Number 2 sahaja.

Lastly, sebelum aku terlupa nak bagi tahu. Jackass ini cerita dia sesuai untuk orang yang berfikiran terbuka je. Atau erti kata lain, 18SX minded! Kalau ikutkan, tak adalah lucah sangat cerita ni. Sebab bebudak Jackass ni semua lelaki. Tapi itu lah, bebudak Jackass ni daring je. Yela, mereka nak buat kelainan, so mereka perlu la korbankan malu (kemaluan) mereka sendiri kan. hahaha. kalau korang dah tengok cerita ni, korang faham la apa maksud kemaluan tu.

Err. ada lagi! Tak habis lagi ni.. Kalau agak-agak tak boleh terima apa yang bebudak Jackass ni buat, tolonglah tutup terus movie ni okey. delete! empty recycle bin sekali! Jangan tonton dah dan jangan  sesekali salahkan aku promote cerita ini. Erk? Aku promote ke? TAK TAK, AKU BERITAHU JE. Then tonton cerita ini sesama kawan yang sama gander adalah sangat digalak kan! haha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
4 Comments

4 kata-kata dari anda:

Miss AZ said...

tak penah tgk pun.. haha!!
nti la bila fomat latop nk download..

kura said...

okey ok. jgn tengok sambil makan ye cik planetmirra. cite ni jijik. hahaha

Anonymous said...

hey kura kura, dtg cni yaw...
;)

kura said...

@anises.
yeye. im cominggggggg haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...