2011-04-07

Tak Minat Bola Sepak?

 Pehal doh kau tak minat bola?
 Er. Aku bukan tak minat, tapi tak tahu nak sokong yang mana satu.

Weh malam ni tengok bola jom?
Aa. Aku busy la malam ni, nak buat assignment kot.

Petang ni main bola jom?
 Erm. Aku kurang sihat la, sory la.

Kau ni selalu mengelak je daripada bola, kenapa?
Sebab, aku kaki bangku. So semua yang melibatkan bola aku kureng berminat.




Jujur tak aku hari ni? Haha…

Salah ke lelaki tak minat bola sepak? Boleh bawa maut ke? Boleh kena senggugot ke? Kalau tak minat, bukan lelaki ke? Pondan? Erk.

Pangg! Kan dah kena lempang.

Lepas tu, kalau lelaki yang patah kaki tak boleh main bola macam mana? Kalau lelaki yang buta penglihatan macam mana? Mereka pondan la? Sampai hati korang cakap OKU ni pondan. Heheh gurau! Tak minat bola tak semestinya pondan ok, tapi jarang je lelaki di Malaysia ni yang tak minat bola? Semua nya kemaruk bola. Pon-Pon Nyah-Nyah banyak la tak minat bola kan. Alamak? Orang tak minat bola = Pon-Pon Nyah-Nyah la?

BUKAN! Aku nak tegakkan keadilan jugak.

Contoh, kalau perempuan minat bola. Perempuan yang pakai tudung tu semua. Haa macam mana? Mereka ni lelaki la ke apa? Tomboi? Pengkid? OMG.

So, yang nyata nya. Lelaki tak minat bola bukanlah pondan. Siapa cakap aku sula dia sat lg! haha

*Semalam Manchester United menang 1-0 lawan Chelsea. Seronok kawan-kawan aku dok cerita sana sini MU hebat blabla. Yang penyokong Chelsea, nganga. Haha best juga kadang-kadang layan kerenah kawan-kawan yang fanatik bola ni. Eh minat pulak kau zubir? Hape hapee jelarhhhh..

Ini lah MU? Ooooo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
5 Comments

5 kata-kata dari anda:

Amirrah Zawani said...

sapa kata laki yg tak minat bola pondan?? ish3..
i pun tak minat bola, tp bukan i laki la.. ekeke!! =p

kura said...

planetmirra.
ada orang kata. terasa yaw. hehekk
ok, bagus. sama-samalah kita tak minat bola ye :3

black cat said...

ak minat bola MU!!tp ak x la fanatik tp time kecik2 dlu ak mmg kaki bola slalu ngn bola suka sepak bola n sepak org sooo...ak ni pengkid ke???
dont judje a book by da cover...be urself its fun!!

kura said...

@blackcat.
aku sokong! aku ni pun bukan pondan. aku maskulin ok. hahah

Shafiqa's said...

waaa.... best nyee.. ada juga laki tak suka bola sepak.. haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...