2011-02-12

Jangan pandang pandang!

pelakon-pelakon nya adalah jeng jeng jengg. haha

               Pandangan pertama; sangat memalukan! Haha.. kejadian yang dikantoikan oleh seorang makcik dan anak dara nya. Fuhh berpeluh kot. Haha.. Okey, cerita bermula pada suatu petang yang sadis, aku dan kawan yang seorang ni berniat nak pergi joging di Bukit Beruang. Blablabla, jom! Walaupun dah pukul 645 pm. Sebelum sampai trek kaki Bukit Beruang ni, kami kena jalanjalan masuk kawasan perumahan. Hah! Jalan punya jalan. Kami terperasan ada seorang aweks ni kat luar rumah, main-main dengan kucing (ilustrasi dlm gambar; Tailor Swift!) haha. Rasanya aweks ni pelajar IPT berhampiran ni je, yela tgk kat luar rumah macam tak berjaga je. Haha..

               Bila lelaki perasan perempuan??? Elehh komfom pandang punya kan. Tapi, kali ni kami terpandang lain macam la! Terpandang lama-lama pula. Haha.. dalam 20saat jugak la terpandang pandang aweks tu. Grrr. Sambil jog pula tu, kalau la ada kereta kat depan komfom mati buta je kan. Haha.. hah cantik sgt ke pom aweks tu? Lalalaa…


terpandang lama-lama la pula :3


               Pastu? Jog punya jog, pandang punya pandang. Sampai kami tak perasan ada seorang Makcik ni dengan anak dara dia dok lepaking depan rumah sambil pandang pandang kami pula dari awal kami pandang pandang aweks tu tadi? Hahaha. Malu! Segan! Semua ada! Kantoi macam tu je kami usha-usha jiran dia kan. Adehh… Dalam hati, Alamakkkk. Mcm mana ni nak lalu depan mak cik ni? Segan.. nak pandang ke tak nak? nak tegur ke tak? Heh lalu jela…

               Masa lalu di hadapan mak cik tu? Errrr mak cik tu senyum sokmo je kat kami. Wawawahh sory la, lelaki memang macam ni mak cik, suka pandang pandang perempuan. Alaa macam mak cik tak biasa dulu laki mak cik flirt makcik pun selalu pandang pandang mak cik lama lama dari jauh kan kan? Haha.. Merepek.. Respon makcik tu okey lagi, tapi nak tahu respon anak dara mak cik tu pula? Dia tak senyum, dia nyanyi macam ni depan kami : “boleh pandang pandang, jangan pegang peganggggggggg”.. (ni lagu Suhaimi Hassan, Ana-Raffali, Altimet-Kalau-Berpacaran) Ok tak nak cerita apa apa lagi. Muka dah tetttt, bye.


the end...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
8 Comments

8 kata-kata dari anda:

miranawi said...

padan muka hang. haha

kurakura said...

kata lelaki. rilekss la haha

bubblegummy said...

bgtau bini ko....haaaa ^_^

kurakura said...

amboiii kauu semohh.. aku putus kawan nanti dgn kau baru taw,hahaha

cik zaza said...

hahaha.. kan dah kena..

kura said...

haa dah nak terkena nk buat macam mana cik zaza oi..haha

ummi said...

ambik kau!!!

kura said...

@ummi.
haoh! amik kat aku kan. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...