2011-08-18

Jantan Cewwlawwkeww! Tapi IKLAS..



Adakah ini perbualan SMS di antara IrwanSah dan NirinaZuber? Eh yekee.

Ke perbualan SMS di antara Arel Peterpon dgn mangsa terbaru nya semasa di dalam penjara? amboi! Mana dapat henpon ni?

Tapi siapakah mangsanya? Mungkinkah Kerisdayanto? Eh. Tidak mungkin kerana Kerisdayanto sudah pun bernikah di luar negara dan mendapat anak di luar nikah. Manakan bisa begitu dong.

Atau mungkinkah dgn BungakCitraLestarik? Lagi tak logik.. Dia dulu syok je bercium dgn aserap. Fuh!

Setelah disiasat, perbualan SMS ni tiada kena mengena dengan siapa pun. Tak ada motif pun gambar kat atas nunnn tetapi apa motif entry ini di pos?

Motifnya supaya, tuuuuuuuuuuuuu…. Nampak tak tu? Tuuuuu.. Bulan ogos baru ada 4 entry je di pos. Apekekes? Masuk entry yg ini baru 5. Bajet je kurakura ni kan.. Nak belogging, tp tak ada idea apa yg nak dibelogging. Entry pun pendek-pendek je.. Bajet hotsetap.. Nasib hensem. Eh! Hahaha..


Photobucket
Kura kata; Blogging biar iklas walaupun sebulan 1 entry je. haha




Abaikan apa yg aku merepek di atas ye korang. Apa yg penting skrg?

Bukan kerjasama..


Apa yg penting skrg adalah tak lama lagi kita RAYA! wuhuuu.. excaited dah ni.

Apa? Korang tak faham fasal entry ni? Humm. Kalau u tanya mak saya, mak saya pun tak faham- Ain Zulaikha. Kbai.

(mcm bebagus je kan perkataan “Kbai” tuuuu! menyampeh!)     
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
60 Comments

60 kata-kata dari anda:

syazu said...

weh,nak tanye..macam mane ko drawing bnde2 cam neh eh..nak tryy..tolong la aja..terima kasehh..=)

meaw said...

yela tu sebulan sekali update,toksah nak buat teruk kay...kemon la, maju untuk berblogging,hehehehe.... :D

Nur Salsabilla said...

kah kah!

woi. siapa follow belog ni 1x, belog ni folow dia 200x!---> suke yg ni!!

Hahaha. betul! raya oiii tak lame lagikk ;)

Farhana Jafri said...

amboi tajuk!! ingatkan pe la tadi.. so, rjin2 la update blog ye!! :D

tomatokering :) said...

haha pendek takpe janji ada makna ;p

hmboihhh kemainn nak raya ;p

puteri katak said...

ooooo..ok2,,dah fham..

ehh!!rye da nk dkt kn??jgn lpe duit rye utk PK ye..toink2!!hahahaha

Cik Zati said...

anda telah membuat saye tertawa di pagi subuh ni

Dynda said...

ciwlawkewww. pewnat kiwtew bacew aw!

bwerkk! nak termuntah ngn ayt aku tulis tu =.="

cik pha said...

tk sbar nk raya nampak.sabar jom gunakan hari2 y tinggal tuk berpuasa hehehhe

Wadi AR said...

bab ciom kau laju je kan? kahkahkah

syaerah said...

iwansah yg tak sah! semangat ak nak bace entry ni, igatkan iwansyah mesej ko. kuikui kura2 sungguh.. tapi ak dpt merase keIKHLASan ko tu. weee~~

fadh leyanie said...

haha..lawak la entri ni.aku pn xpaham..~

Finaz Jaafar said...

hahaha..gilo ekau ni kan..
adeh..wat aq gelak pepagi

farah izwani said...

haha.
name pon kura kura.
agak lambat sikit.
nasib nsem. ayat ko. haha.
selamat hari raya. :)
happy blogging.

ieza.mazlan said...

ape laaa motif entry ni kan . tapi , ape ape pun , nak DUIT RAYAAA nnt ! hehe

kura said...

@syazu.
mcm mana nk drawing? drawingkan aje menggunakan potosop :)

tolong aja? pembelajaran jarak jauh ke? hahah

kura said...

@meaw.
alaa kalau teruk pun, blogger tak saman sy punya. hahah :#

kura said...

@nursalsabilla.
haha.. so follow la sayee. eheh!

kura said...

@farhana.
tajuk mestilah bergaya. 1st impressionnn. haha

kura said...

@tomato.
memahami pun cik tomato ni hahha

kura said...

@pk.
apa yg kau faham? aku pun tak faham sgt pasal entry ni pk oi. hahaha

erk. aku xkeje, xda duitt :0

kura said...

@cikzaty.
jgn lepas ketawa minum air dah la. eheh!

kura said...

@dynda.
yee. jom la kita sama2 muntah dynda! hahaha

kura said...

@cikpha.
heheh. yela :)

kura said...

@wadi.
ofkos. suatu kenikmatan tu. hahaha

kura said...

@kembong.
kau igt aku masih melombokkan diri nk msg2 dgn irwansah? hahaha

kura said...

@fadh.
ok. anda normal klu xpaham -,,- haha

kura said...

@finaz.
lg sorang gelak pg pg.. jgn lepas gelak minum air dah la. eheh! haha

kura said...

@farahizwani.
yeahh. yougodit. nasib hensem. HAHAHA

slmt raya juga :#

kura said...

@ieza.
mata duitan ni. amboi! hahah

Fyqa said...

nk tayang xperia lettew


hiks!

raya raya raya ! ! !

Nur Eyda said...

keh!keh!,,kreatif,memang entry xde motif..memang sangat di sukai...

thumbs up!..heeee...nice entry...

syazu said...

haha..kalo boleh pembelajaran jarak jauh,aja la..oo..gune potoshop eh..okies2..nanti nak tryyyy and error

puteri katak said...

hahahaha..org spesel cm ak jep yg fham..muahahahaha

Ain Zulaikha said...

ape kes ni sebenarya?
amboiiii , hahaha kalau blur ingat kak ain eh.. hehehe

Atiqah Wadiah said...

hik3..x per lah kura2..sy sudi singgah sini :)

jawapan...http://atiqahwadiah.blogspot.com/2011/08/nak-main-dengan-saya-tak.html

MyMye MyMya said...

comel nye si kura2 tue....:D

minta duit rya sekali :D hehehe

kura said...

@fyqa.
tayang tu sampingan je. eh! haha

kura said...

@nureyda.
sasterawan negara ye paham motif enrty ni kot hahha

kura said...

@syazu.
mana nk ajar nya. haha.. ala sama mcm buat doodle la :)

kura said...

@pk.
kau mmg sepeselll! sepesel gila! haha

kura said...

@kakain.
haa mestilah. tagline. hahaha

kura said...

@atiqahwadiah.
penat jwb, jwpn slh. sob!

kura said...

@mymye.
rela xnk jadi hensem demi xnak bg duit raya. eh! haha

Nur Saina (AntooUngu) said...

haha takde kene mengene je merepek... Selamt hari raya kura!! ^^

bella lim said...

hahaha setujuuuuuuuuuuuuu! aku punya pun, kau tengoklah. sebulan sekali je update. peduli apa, janji tak post benda bodoh bodoh. HAHAHAH. :DDD

kelakar la sial peterpon tu, mana dapat henpon. ahahah

kura said...

@nursaina.
ye ye! raya raya! haha

kura said...

@bellalim.
klu kau hari2 nk update, tergugat pulak kak marya nnt. eh! hahah

Dynda said...

xnak ah kura, kang batal posa! hohohoii

i'm ezza haniza said...

:) ye ,ko ncem .suka kau.okbai.

Shamsuddin Amin said...

raya raya raya...
ak pun dh x sbr nak raya... haha

kura said...

@dynda.
kau bukan xpuasa ke? eheh! eheh! hahaha

kura said...

@ezza YUYU.
yeke? yeke? ncem gila ye? :3 huahuaa

kura said...

@shamsuddin.
sy 2x xsbr. heheh

Umie Artoqiemie said...

tak paham eh !

zulhilmi.tempoyak said...

sy trasa...T__T

kura said...

@umie.
tak faham? err. maaf. sy mmg xpandai bersasteraa hahah

kura said...

@zulhilmi.
terasa yg mana satu ni? heheh

syasya said...

mmg x faham!

kura said...

@syasa.
bagus. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...