2011-08-09

Mencarut Bersama RiceKuker.

Macam biasa permulaan suara yang akan ku dengar di pagi hari ;

 “Berrrrrr! Berrrrrrrrrrr. Bangunnn. Sahurrrrr. Cepat cepat bangun cepattt.
Oh ibuku memanggil, eh bukan memanggil. Memekik! Memekik suruh aku mencekik sahur. Risau aku tak nak puasa leettewww. Eh! Haha..

Bila buka je mata, kabur je dunia aku. Dah macam mosaic dalam potosop.

Makkkk..Oooo Makk.. Mana spek mata owg? Ada nampak tak?” –zubir kata.

Hah. Ni hah. Celah kangkang mak ni.” –Mak berdengus mcm rimau lapau di pagi hari. Dpt aku sejibik perlian manja. Haha.. Letak spect merata-rata pastu bangun tidur sibuk tanya org lain.

Ahh. Biarlah ekau spect mata bajet RayBan, nanti siang aku cari.

Dengan muka sememehnya, terus ambil pinggan. Terus ke periuk nasi. (saja lupa nk pergi toilet cuci muka, sbb nnt bila dah segar. Susah nk tidur balik. Hioks!)

Dengan kerabunan dan kemamaian yg melampau ::::::


Photobucket
sinopsis.

Ottey. Cerita aku dah habis dlm masa 9.9 saat JE dengan bantuan GIF ni. Haha..

Ps// yo! Selamat Menyambut Ramadhan dari Kura :) Eh? Baru nak wish? Biarlaaaaa.. Namapun kurakura. Nasib baik hensem. Eh Eh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
44 Comments

44 kata-kata dari anda:

Nor atau Nad said...

apA kau mamai nih
hahaha

Shamsuddin Amin said...

hahaa...
mamai lagi... LoL

best la gif ko tu... ^^

Marya Hana said...

kukuikui (gelak mcm demam kura kura)

lain kali spec letak celah kangkang sendri, xde ah mak kau ngamok..

:D

orang lain dah siap mencekik, kau kompem tengah sapu nasik2 bertaburan lagi..

Finaz Jaafar said...

HAHAHA..APARAAA~

LAIN KALI BANGUN CUCI MUKA JUGAK

ciknanard said...

tulah ko , ni bgun tak iklas ni :P

ILA HonEyBuNNy said...

haha...

mamai lagi...kan dah kena periuk nasi panas tu...ehheh

salam ramdhan...

kura said...

@nornad.
kura manusia normal. mestilah mamai haha

kura said...

@shamsuddin.
best ke? kalau flash lg lg best. tp xreti haha

kura said...

@kakketam.
ngengada sungguh gelak cm gitteww hahaha.

ala. exercise utk mak tu mengamok pagi pagi haha

kura said...

@finaz.
tak boleh cuci muka. pantang tu. hahaha

kura said...

@nanad.
eh. iklas la. aku buat sume benda iklas. hekhek

kura said...

@ila.
termamai.

slm ramdhn :3

EYFAalias said...

hahaahhaa. mamai ke? padan muka :P

bella lim said...

HAHAHHA padan muka kauu. aku bukak ni sebab kakak aku suruh baca. dia kata kelakar. aku tak perasan kau update. hihi

bongok, tergelak gelak aku tengok gif kau.

Shyra. said...

hampeh la berrrrrrrr.

rugi seyh nasi.

Cik Miera said...

pagi2 dh ada keje.. kene sapu nasik. hihi

kura said...

@eyfa.
haah. mmg padan muka punnnn. sobs lah!

kura said...

@bellalim.
kakak kau yg mana 1? eh. mcm bnyk je kak marya kau tu kan. haha..

oh. gif aku yg berdurasi 9.9 saat tu berjaya buat kau gelak? bangga. kembang lobang dongg haha

kura said...

@sira.
nak buat mcm mana. walaupun sebutir beras ibarat setitik peluh petani. tp dah jatuh ke lantai. apakan daya siraaaa. haha

kura said...

@cikmiera.
exercise. ukan senang exercise pukul 5pagi! haha

Aie Isa said...

rice cooker kaler pink.

comel!

Farhana Jafri said...

terbaik la jawapan mak kau.. tu dh mnyampah tahap maksima dh tu! hahahhaa

Sunah Sakura said...

ahahahhahaha...kretippppppppppp!

fadh leyanie said...

mesti bestkan kna periuk nasik panas,
pnh kne gak dulu..haha

Syazana A. Majid said...

hahaha ! tak pasal2 kena buat aktiviti menyeronokkan di pagi hari

kura said...

@aie.
kita mesti pandai main kaler. haha

kura said...

@farhana.
yee. sgt menyampah kat anak bongsu dia ni dahh haha

kura said...

@sunahsakura.
wuhuuuu :)

kura said...

@fadh.
fuh! best gila! best gilaaaaaaaa! rasa nk bako je periuk tu haha

kura said...

@syazana.
yeah. banyak pahala ku. hekhek

meaw said...

moral of the story,basuh muka kasi tak mamun sikit :P

kura said...

@meaw.
tp tak boleh basuh muka. xfeel nk tido balik. eh! haha

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha~mamai lagi,.kan da,.=p

teha said...

hahhaha ! nie mesti tgh nantok ..

kura said...

@nurukaiini.
yehaaa.. mamai membunuh. hekhek

kura said...

@teha.
sudah semestinyaaaaaaa. haha

i'm ezza haniza said...

hahahaa....kecian ko kura2 ..ishhishh ishhhhhh....buat keje hantu paku !hahaha

kura said...

@ezza.
haa nak buat mcm mana, hantu paku itulah aku. haha

fatin syahirah :) said...

hantu paku O.O HAHAHAHAHA

miss dynda said...

wuahahahaha.. ok, sgt klakar. x tahan aku wey, gelak sorg2 mcm org unsoundmind! adoiii... :DDD

FARAH IZWANI RAMLI said...

kahkah. aku suke lah katon2 tu.
mak nape tak piat jek telinga budak ni. kehkeh

Nur Saina (AntooUngu) said...

mat mamai..haha =P

Liyana Yusof said...

kura.. tuh la... yana pun p[kai spect gak.. n slalu letak spect rate.. cari2 tak jumpa.. lepas tuh mak pula la bg pesanan khidmat msyarakat.. ada ke patut dia soh boh rantai kat spect tuh then gantung kat leher.. hahaha.. mcm nenek2

kura said...

@liyana.
nenek pun nenek la. jnji spect tak hilang. kan? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...