2011-05-01

Apa Masalah Kau? (Entry taip cepat-cepat!)


Tadi, tak ada angin tak ada ribut tak ada tsunami tapi ada tabiat pergi tengok bola sepak kat Mamak bawah ni.

"tolong percaya yang tadi aku pergi tengok bola"

Manchester United vs Arsenal? Komfom-komfom la Mamak tu penuh dengan lautan manusia kan.

Sampai je, oder Roti Canai 2 keping dan Air kosong. (itu pun nak cerita ke? haha)

Tiba-tiba, datang seorang "Bro" dan rakan-rakan ni, duduk belakang aku.

Okey, duduk jela kan.

Makanan sampai, jom la menjamu selera kan! Tetiba ;

"PAN*** la reff ni! Tak payah jadi reff la.."

Erk? Okey la, aku sambung makan balik. Lepas tu ;

"PU**! Bagi bola kanan la, kiri buat apa.."

Ehh mamat ni, kau pulak emo. Lagi ;

"PUN*** betul. Macam HA*** je. esh.."

Wah. ini sudah lebih. Cakap kuat-kuat bagai dunia ni kau punya kan. Dan ;

"BA** gila. Bagi kad kuning la reff!"

Sabar zubir sabar. Seterusnya ;

"yeaa! Goal! wooo.. wowo! Macam ni la PU*****! hahaha"

Adakah zubir bersabar? ye. terus bersabar.
Mencarut la kau sebanyak mungkin.

Macam ni la muka aku tadi, tapi ni comel sikit-Gambar Hiasan


Balik bilik, post dlm blog lepas perasaan. Lepas tu buat konklusion ;

1. Orang Melayu ni memang suka mencarut.
2. Orang Melayu ni memang suka mencarut.
3. Orang Melayu ni memang suka mencarut.

Jom sambung study balik!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
10 Comments

10 kata-kata dari anda:

Misshy Innz said...

pehh ~ mesti dia hafal kamus mencarut uh ;p

Nurulezza Nabila Mazlan said...

dah pandai mencarut skang . haahhaa

kura said...

@innz.
memang dia hafal! dia mencarut memang lanacar je, tak ada gagagap langsung. eshh eshh

kura said...

@ezza.
dia yg pandai. sy inesen kot. huehuee
haha

Nurulezza Nabila Mazlan said...

ehh , sy tidak pandai mencarut ohh , kalau nak mencarut pun , dengan menggunakan kata lawan nya sahaja .HAHA

kura said...

@ezza.
ceyyy. sopan lah awok ni. bagus nya org kole pilah! hahah

Nurulezza Nabila Mazlan said...

awok pun kena la sopan . lepas ni tak payah mencarut dok pakai perkataan yang tak elok dan tak sedap bunyi nye . awok pkai laa pandai menggantikan b*d*h , H*d*h dok ganti dengan comei . kan best ? haha

kura said...

@ezza.
err. tp sy jarang-jarang lah mencarut. so, xpe kan klu mnggunkn perkataan lama? baru menusuk sikit siapa yg kena carut tu. eh! haha..

Nurulezza Nabila Mazlan said...

HAHA , sesekali takpe (aceceh , ajaran sesat) . :D

kura said...

@ezza.
hoh. sesat sgt tuhhh. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...