2011-05-17

Manisnya Madu di Port Dickson.

Entry kali ni pendek je. (Macam selama ni panjang-panjang je aku taip)

Entry kali ni macam merepek. (Macam selama ni entry aku semua je berguna)

Hari tu ada baca surat khabar kosmo bertajuk depannya ‘Manisnya Madu’. Woww Saleh Yaakob dah nak kawen lagi satu yaw. Haish, dah ompek (4) dah bini ekau, seronok ie jang dapek kawen laie!

Tapi rilex la, Saleh Yaakob mampu kan. Kalau masa di Melaka tu, aku tiap-tiap pagi dapat dengar suara ala-ala nak kena penampo yg saleh yaakob buat masa on air di Sinar Fm. (tumpang kereta kwn pg kelas kn, nak tak nak degar jela. Tp nsb baik best! Aww!) Tengok? Jadi Dj radio pun dah boleh kawen 4, inikan aku nnt tuan punya stesen radio masa tahun 2020 nnt. Kawen 10 pun lepas ni. Eh!

Isteri ke-4 Saleh Yaakob ni cun beb. Eh cun ke? Okey itu tak penting, yang penting umur dia baru 24 tahun dan baru graduate. Gilaaaaaaaaaaaaa. Macam mana kau flirt dia hah Saleh Yaakob?

Isteri ke-4 ni cakap, dia tergoda dgn Saleh Yaacob sebab hidung Saleh Yaacob yg comel? Erk!

Tp, yang penting isteri ke-4 ni kata dia tertarik dengan Saleh Yaakob sebab kemampuan Saleh Yaakob ni manage ketiga-tiga orang isteri Saleh Yaakob kot sebelum ni. Yela, sebab semua bahagia dan senang-senang je bg green light kat Saleh Yaakob utk kawen lagi apekekes. Tolong ajar zubir boleh? :3

Eh? Sekejab! Aku dah macam pemberita Harian Metro pulak pegi ulang balik apa yg aku baca kan. Esh Eshh...

Peliks? Apa kena mengena dengan Port Dikcson utk entry aku ni kan? Ehemm. Aku satu family baru balik dari bercuti di Port Dicson yaw. *Elleh poyo itu pun nak cerita.

Nah GIF aku buat khas berkreditkan kakak aku dengan suami dia J. Gambar di tangkap masa kami lepaking di ruang tamu Kondominium Penginapan TNB!


Photobucket
hekhek...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
0 Comments

0 kata-kata dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...