2011-05-25

Duit Datang! Lepas tu Pergi Balik.

Malas nak menaip, sebab tak pandai cerita. So, aku melukis lah. (budgetnya kau zubir nak lukis-lukis. Kau igt kau mcm Ain Zalikha ke apa?) Haaha.

Kejadian ni baru je terjadi, sinopsis;
TGV, Cashier silap bagi baki, Tgh kesempitan wang, Buat muka terkezut, Kasihan cashier ‘sot’ RM20, Di parkir kereta, Untung anak yatim, dan Alhamdulillah. (islamic yaw!)


Permulaan.


Perkembangan.

Konflik. 
Kemuncak.
Peleraian.
Akhir.
Haa aku tak nak komen apa-apa pasal kejadian ni. Sebab mcm diluah mati mak, ditelan mati bapak, dikemam mati diri sendiri. Rasa bersalah mula mula nya, tapi berbaur bertuah kot. Haish! Pooooositive thinking! ++++++++!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
12 Comments

12 kata-kata dari anda:

Shamsuddin Amin said...

alamak...
ksian la mamat tu...
terpakse la dia cover... haha

bella lim said...

kau tak pulang balik duit dia bagi baki salah? haha jahat. amboi amboi kekure ambik coupleseat siot. haha

kura said...

@shamsuddin.
haha.. mana ada cover. kira aku baik la menyalurkan balik duit tu ke jalan yg benar. ececeyy HAHAHA

kura said...

@bella.
Alaa bella. aku tgh kesempitan wang kot masa tu. kalau kau di tempat aku, mesti kau memahami situasi ni. (tolong la paham aku) hahaha..

*coupleseat? eh eh. ni cerita kawan aku lah.

okey aku dah keling. hahaha

Amirrah Zawani said...

haha!! boleh pulak wat gitu.. =p

kura said...

@planetmirra.
TERbuat. heheh

fadh leyanie said...

ada hikmah di sebalik kejadian yg jadi ni..^^

kura said...

@fadh.
Betu tu betul tu. tetiba rasa bertuah sgt dgn kejadian ni sebab mengajar erti 'hikmah disebalik kejadian' cey! :3

balecan said...

perghh...jadi macam aku larhh aku kan pump boy petronas ada makcik tu kasi aku rm50 isi rm2 ron95 tapi balen aku kasi rm58...watehell..short rm10..selamat makcik tu jujur.dia pulankan kan balik lepas dia sampai rumah..

dan dia berdialog ngan aku...
makcik ::adik baru kireja ka??
balecan::ya..harini pirstday saya(dgn muka karek aku jwab)
makcik :: adik nieh math failed ka??tadi adik bagi lebih...
balecan::ya ka..terima kasih nooohh..makcik memang cantik(pp aku merah gebuu dah)

waaaa...malu gila vavi larh aku masa tu dah la wat muka karek..haha..tapi sekrang aku dah pandai kira duit..wakaka

tapi kes hg takpa la dapat kat anak yatim duet nur kasih tu..haha

p/s::berapa la abg tgv tu dapat gamaknya bulan nieh kalau 10 org or 10 kapel yang nk tgok nur kasih tu suma bernasib baek macam hg kna..hahaha

kura said...

yeke? Alamakk. fail fail fail la kau bale! haha..

erk. haa tula, aku menyalurkan duit tu kejalan yg benar wo. baik kan baik kan? *riak! hahaha

Haa ntah la bale, tp pdn la muka abg tu. nk buat mcm mana kan. masa dia tnye2 aku nk tgk cer apa blabla tu pun mmg muka dia kerek kan. haishh!

yaya_flanella said...

laki tu hang ke kura? hihi

kura said...

@yaya.
haoh. aku lah lelaki bertuah gittew. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...