2011-05-22

Begini Begitu Bebosan dan Syazow.

CUTI 4 BULAN.
Bosan gila kat rumah. Nak kerja malas, Eh bukan malas tp nak cuti puas-puas dulu sebolan. Hekhek.

DUIT.
Duit tak ada! Mak Abah, perlukan simpati. Sobs..

BOSAN.
Kat rumah, buka photoshop. Main GIF.. Itulah kerja aku! Ayemm bila kau nak bg tutorial flash? Nak buat jugak 'sensed' semua tu. aw aww! haha

Photobucket


BERJAYA.
Hari tu, (padahal dah dekat 2 bulan dah. haha) Syazow ada request tolong lukiskan kura betina utk dia. Sy ulang, kura betinaaaaaaa. Eh haha.
Setelah dua tiga kali percubaan, akhirnya berjaya jugak aku melukis kura betina. Selama ni jantan je, tak pun kunsa, ke tak ada jantina? Haha

Okey la kan, muka syazow tu bulat. pastu ada lubang-lubang jerawat. Haish!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
16 Comments

16 kata-kata dari anda:

Cik Nathrah said...

hahahaha! comel pulak kura betina tu

kuma2 comel said...

haha.. comel r kura2.. sy minat gak kura2.. nama diorg kuma2.. tau x? follow ur blog...

kura said...

@kuma.
kuma? tu jadiannn. nak kurakura jugak. haha..
iiiii follow :3

bella lim said...

weii comel gila yang bosan tu. nak jugak satuuuu. buatkan :)))) hahaha

kura said...

@bella.
Haa amik jela yg itu. Tapi mencapup sikit la kan sebab ada link aku. Haishh budjet jugak kan aku nak letak link kat gif tu Huahuaa

Ain Zulaikha said...

apa pun tak boleh, apa pun tak boleh hahaha

kura said...

@ain zalikha.
eh. ain zalikha beloger terkenal singgah blog sy. teruja! :3

erk. pun xboleh pun xboleh. haish!

SumBody Me.. said...

jenjalan n folo incik kekura.. :)

Shamsuddin Amin said...

CUTE PLAK KURA BETINA TU... HAHA

Ain Zulaikha said...

adesss =.=' tak de lah terkenal mana.. T___T

puteri katak said...

PK xtau nk ckp ape..hahahaha

kura said...

@shamsuddin.
Nama pun betina. Eh! hahah..

kura said...

@ain zulaikha.
Terkenal kot. Ramai org tahu blog anda, ramai org komen blog anda, ramai org like anda, Eh semua ramai lah. *pujiiii niii. hahah :3

kura said...

@pk.
eh? terkezutt.. selalu ada je nak ckp. bubbblingggg.. hahah

Amirrah Zawani said...

comeynyewwwww.. haha!! walopun berlubang jerawat =p

kura said...

@planetmira.
Erk. lobang jerawat tu parmenent. mmg xbolah buang dah walau dlm lukisan pom. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...